Upravit stránku

Rozhodli jsme se zjistit, jak si na tom stojíme mezi našimi zákazníky. Spokojenost našich zákazníků jsme změřili pomocí metody NPS – Net Promoter Score. Jedná se o celosvětově uznávanou metodu, která se vztahuje k otázce, zda by klient doporučil firmu někomu dalšímu a poskytuje zpětnou vazbu na dodávaný produkt, obecnou komunikaci a termín dodání.

Míra ochoty doporučení se měří na škále 1-10,

  • 1-6 je negativní hodnocení – odpůrce,
  • 7-8 je neutrální hodnocení,
  • 9-10 je hodnocení od propagátorů.

Více než polovina zákazníků hodnotí Trystom velmi pozitivně a ostatní neutrálně. Kritici se ve výsledku vůbec neobjevili.

 

Více než polovina zákazníků hodnotí Trystom velmi pozitivně a ostatní neutrálně. Kritici se ve výsledku vůbec neobjevili.

Zákazníci se vyjadřovali i slovně. Upřímná zpětná vazba je pro nás velmi cenná. Ujišťujeme Vás, že naše klady budeme dále rozvíjet a z chyb jsme se poučili.

Aktivně hledáme cesty, jak se zlepšovat.

Tento web využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies? Více informací

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Více informací